Asiantunteva tukemme auttaa mielellään KliniQ-ohjelmistoon liittyvissä kysymyksissä. Yhteyden saat joko soitamalla tuen numeroon  +358 50 311 2006 tai laittamalla sähköpostia tuki@terakuu.fi. Tuen tavoitat pääsääntöisesti ma-pe klo 8:00-16:00. Mutta ongelmatapauksissa voit tavoitella myös muina aikoina. Vastaamme mahdollisuuksien mukaan.

Kun olet puhelinyhteydessä sovellusasiantuntijamme kanssa, hän usein pyytää käynnistämään etätuen koneellesi, jotta pystyy neuvomaan esillä olevassa tilanteessa parhaansa mukaan. Huomioithan, että suljet kaikki sellaiset ohjelmat ja ikkunat koneeltasi, joita et halua sovellusasiantuntijamme näkevän etätukiyhteydellä.

Etätuen käynnistäminen KliniQ:ssa

 

Etätuen voit käynnistää joko Kalenterinäkymässä tai Asiakaskortilla.

Kalenterinäkymässä klikkaa Idealamppu-painiketta.

Avautuvasta näkymästä klikkaa Käynnistä etätuki-tekstiä.

 

 

Asiakaskortilla (ei ole väliä kenen asiakkaan kortilla olet) klikkaa Idealamppu-painiketta.

 

 

Avautuvasta näkymästä klikkaa Käynnistä etätuki-tekstiä.

 

 

 

 

Valitse ”Haluatko käynnistää etätuen -> Kyllä”.
Tämän jälkeen Download files -dialogista klikkaa TeamViewerQS.exe -painiketta.

 

 

Käynnistä ladattu tiedosto TeamViewerQS.exe. Löydät sen joko selaimen ladatuista tiedostoista (pikanäppäin CTRL + J)  tai tietokoneesi Ladatut tiedostot -kansiosta. Hyväksy mahdolliset luvat, joita ohjelma pyytää käynnistymiseen.

 

Etätuen käynnistäminen TeraKuun kotisivuilta

 

Jos et pääse KliniQ-ohjelmistoon tai et saa tukea käynnistettyä sitä kautta, voit mennä selaimella osoitteseen www.terakuu.fi. Valitse Asiakastuki-välilehti.

 

 

Asiakastuki-välilehdellä scrollaa kohtaan Etätuki, jossa on vielä tietoa etätuen käytöstä ja sen alla latauslinkki. Klikkaamalla Lataa etätukiohjelma saat ladattua koneellesi TeamViewerQS.exe -nimisen tiedoston. Käynnistä tiedosto.