Asiakaskohtainen, Automaattinen, Helppo.
Ota asiakaskokemukset hallintaasi!
Nyt voit (KliniQ versio 10.31) lähettää asiakkaille automaattisesti asiakaspalautekyselyn käynnistä klinikalla sekä toipumiskyselyitä hoitotapahtuman jatkumona. Kyselykaavakkeiden kysymykset voit muotoilla itse haluamallasi tavalla ja näet asiakkaiden palautteet ja kokemukset vaivatta suoraan KliniQ:n kotinäkymässä. Asiakkaiden antamaa palautetta pystytään seuraamaan haluttaessa myös eläinlääkärikohtaisesti.
Asiakkaasi luottavat parhaiten toisten asiakkaiden kokemuksiin!
Kerro se siis heille 🙂
Palautteen saa helposti näkymään yhdellä klikkauksella myös klinikan kotisivuilla asiakasreferenssinä. Kuvankaappaus Keuruun Eläinklinikan kotisivuilta. Käy kurkkaamassa www.keuruu.vet.
Hallinnointi suoraan KliniQ:sta
Punaiset ihmishahmot hymynaamojen perässä kertovat, että asiakaspalaute on julkaistu kotisivuilla. Julkaisuun kysytään asiakkaan lupa palautelomakkeessa.
Klikattaessa ”Tarkastele vastauksia” aukeaa koko lomakkeen näkymä ja mahdollinen asiakkaan lisäämä liitetiedosto.
Raportit-painiketta klikattaessa aukeaa näkymä, josta pystytään tarkastelemaan asiakkaiden antamien arvosanojen jakautumista. Kuvaajia saa halutessaan myös eläinlääkärikohtaisesti.
Vastauksia voi tarkastella erilaisilla kuvaajilla. Raportti-ominaisuuksia kehitetään jatkuvasti asiakkaiden toiveiden mukaan.
Asiakaspalautekanavan tyytyväinen käyttäjä eläinlääkäri Henna Jaffe Haminan Eläinklinikalta kertoo kokemuksiaan ja ajatuksiaan seuraavasti:
”Olen pitänyt uudesta asiakaspalautekanavasta todella paljon! Asiakaspalvelukysely oli helppo toteuttaa ja kysymyksiä on helppo muokata, jos tälläiseen tulee tulevaisuudessa tarvetta. Teksti ja kysymykset saa vapaasti tehtyä omanlaisiksi, mikä helpottaa palautteiden saamista. Saadut palautteet saa myös helposti julkaistua suoraan klinikan kotisivuille. Palautteiden ulkoasu on miellyttävä.”
” Monet ihmiset tekevät tänä päivänä paljon taustatyötä (Google) ennen eläimen viemistä uudelle klinikalle tai uudelle eläinlääkärille. Saatujen ja julkaistujen palautteiden avulla uudetkin asiakkaat näkevät asiakkaidemme kommentteja käynneistään ja että meille on helppo tuoda lemmikki hoidettavaksi.”
Ell Henna Jaffe