NTC-puheluratkaisu nyt osaksi KliniQ-ohjelmistoa
– hallitse asiakaspuhelut tehokkaammin
Menetätkö asiakaspuheluita ruuhkatilanteissa? Kaipaatko nopeampaa reagointia ilman monimutkaisia
järjestelmämuutoksia tai raskaita investointeja?
Nyt NTC:n tehokas puheluratkaisu on saatavilla suoraan integroituna KliniQ-ohjelmistoon – joustavasti,
nopeasti ja operaattoririippumattomasti.
Ota nämä hyödyt heti käyttöön:
- Ohi menneet puhelut hallintaan: KliniQ näyttää vastaamattomat puhelut reaaliaikaisesti – ei enää
unohdettuja yhteydenottoja. - Asiakastiedot yhdellä klikkauksella: Jos soittaja löytyy rekisteristä, saadaan asiakkaan tiedot esiin
klikkaamalla nimeä. - Ei uusia ohjelmia tai laitteistoja: Kaikki toimii suoraan KliniQ:n sisältä – tutussa järjestelmässä.
- Operaattorivapaa ratkaisu: Voit liittää palvelun nykyisiin numeroihin riippumatta operaattoristasi.
- Nopea ja ketterä käyttöönotto: Palvelu saadaan käyttöön ilman erillisiä laitehankintoja tai
investointeja. - Kattava tilannetieto ja raportointi: Johto saa selkeän näkymän asiakaspalvelun toimintaan.
- Rauhallisuutta kiireeseen: Puheluiden käsittely sujuu hallitusti myös ruuhka-aikoina.
Miksi valita NTC + KliniQ -yhteensopivuus?
- Yhdistetty asiakasviestintä: Kaikki puhelut ja tiedot samassa näkymässä – ei enää turhaa hyppelyä
eri järjestelmien välillä. - Tehokkaampi työskentely: Vähemmän manuaalista työtä ja nopeampi reagointi asiakkaiden
yhteydenottoihin. - Parempi asiakaskokemus: Nopea, selkeä ja asiakasystävällinen palvelu jokaiselle asiakkaalle.
Ota yhteyttä – katsotaan yhdessä toimintamalli
Haluatko kuulla lisää tai nähdä palvelun toiminnassa?
Ota yhteyttä NTC:n asiakaspalveluun ja varmistamme sujuvan käyttöönoton juuri teille.
aspa@nordictelecom.fi
09 4242 7400