NTC-puheluratkaisu nyt osaksi KliniQ-ohjelmistoa

– hallitse asiakaspuhelut tehokkaammin

 

Menetätkö asiakaspuheluita ruuhkatilanteissa? Kaipaatko nopeampaa reagointia ilman monimutkaisia
järjestelmämuutoksia tai raskaita investointeja?

Nyt NTC:n tehokas puheluratkaisu on saatavilla suoraan integroituna KliniQ-ohjelmistoon – joustavasti,
nopeasti ja operaattoririippumattomasti.

 

Ota nämä hyödyt heti käyttöön:

  • Ohi menneet puhelut hallintaan: KliniQ näyttää vastaamattomat puhelut reaaliaikaisesti – ei enää
    unohdettuja yhteydenottoja.
  • Asiakastiedot yhdellä klikkauksella: Jos soittaja löytyy rekisteristä, saadaan asiakkaan tiedot esiin
    klikkaamalla nimeä.
  • Ei uusia ohjelmia tai laitteistoja: Kaikki toimii suoraan KliniQ:n sisältä – tutussa järjestelmässä.
  • Operaattorivapaa ratkaisu: Voit liittää palvelun nykyisiin numeroihin riippumatta operaattoristasi.
  • Nopea ja ketterä käyttöönotto: Palvelu saadaan käyttöön ilman erillisiä laitehankintoja tai
    investointeja.
  • Kattava tilannetieto ja raportointi: Johto saa selkeän näkymän asiakaspalvelun toimintaan.
  • Rauhallisuutta kiireeseen: Puheluiden käsittely sujuu hallitusti myös ruuhka-aikoina.

 

Miksi valita NTC + KliniQ -yhteensopivuus?

  • Yhdistetty asiakasviestintä: Kaikki puhelut ja tiedot samassa näkymässä – ei enää turhaa hyppelyä
    eri järjestelmien välillä.
  • Tehokkaampi työskentely: Vähemmän manuaalista työtä ja nopeampi reagointi asiakkaiden
    yhteydenottoihin.
  • Parempi asiakaskokemus: Nopea, selkeä ja asiakasystävällinen palvelu jokaiselle asiakkaalle.

 

Ota yhteyttä – katsotaan yhdessä toimintamalli

Haluatko kuulla lisää tai nähdä palvelun toiminnassa?

Ota yhteyttä NTC:n asiakaspalveluun ja varmistamme sujuvan käyttöönoton juuri teille.

aspa@nordictelecom.fi
09 4242 7400