Huomioitavaa!
Päivitys 11.6. klo 14:50
Jos käytössäsi on ala-vastaa@terakuu.fi osoite KliniQ:sta ja sähköpostin lähetyksessa tulee yllättäen virheilmoitus, on sähköpostiasetuksia muutettava. Asetukset ovat joko henkilörekisterissä omalla kortillasi tai klinikkarekisterissä. Ole tarvittaessa yhteydessä tukeemme, jos asetusten muutos ei onnistu.
- SMTP-palvelin: mailproxy.zoner.fi
- Portti 465 ja salaustapa SSL
Päivitys 11.6 klo 11:40
Sähköpostimme palveluntarjoaja on korjannut ongelman ja tilanne on palautumassa normaaliksi. Sähköpostien perille menossa voi ilmetä vielä ongelmia päivän aikana.
Ongelma on koskenut ala-vastaa@terakuu.fi osoitteen kautta lähetettyjä sähköposteja – esimerkiksi kuitteja, laskuja ja ajanvarausvahvistuksia – 10.-11.6. aikana. Sähköpostit eivät ole menneet vastaanottajille perille.
Ongelma johtui sähköpostimme palveluntarjoajan palvelinvaihdoksesta, josta aiheutui ennakoimattomia ongelmia.
Tiedotimme tästä KliniQ-infoikkunan kautta heti kun ongelman laajuus selvisi.
Tiedote 11.6 klo 8:30
TeraKuulla vaihtui eilen sähköpostin ja verkko-osoitteen palveluntarjoaja ja sähköpostissa on nyt ollut odottamattomia ongelmia.
Ongelma koskee ala-vastaa@terakuu.fi osoitteen kautta lähetettävien sähköpostien perille menoa. Vastaanottajat eivät saa viestejä vaikka lähetys onnistuu.
Lisäksi tukeemme tuki@terakuu.fi tuleviin sähköposteihin emme pysty tällä hetkellä vastaamaan. Viestit kuitenkin luetaan ja niihin reagoidaan.
Selvitämme asiaa palveluntarjoajan kanssa. Palaamme asiaan mahdollisimman pian.